beställ

Beställ Design.


Pris: 70 kr (6-7 timmars arbetstid)
Tid: 1-2 dagar

Så här gör du:
  • Skicka ett mail till mig:
    > Beskriv dina önskemål, t.ex. bakgrund, färger, tema, textstilar, headern, menyn, dropdown meny, kommentarssidan. Skicka också med bilder som du vill använda i header, menyn, profilbild..
  • Du får sedan ett svar av mig om hur lång tid det kommer att ta, det kan vara kö.. Annars 1-2 dagar.
  • Du får också veta i mailet vad just din design kommer att kosta, det beror på hur avancerad du vill ha den och hur lång tid det tar att göra den.
  • När jag har gjort klart din design skickar jag ett mail till dig med en länk, där kan du gå in och titta hur din design ser ut, komma med respons och ändringsförslag.
  • När du godkänt designen och satt in summan på mitt konto,
  • lägger jag upp designen åt dig på din blogg.
Maila mig på: [email protected]


>Ang. bilder: Om du vill ha bilder i din blogg, tex i headern eller menyn, är det viktigt att du kommer ihåg att du står för publiceringen. Är det dina egna bilder är det du som har copyrigt till dom, om du vill använda bilder som du inte har tagit, är det på ditt ansvar. Om du bifogar sådana bilder till mig förmodar jag att du har nån form av rätt att använda dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0